Score

4.52/5

1189 votes

RSS

RSS Feed
Stay tuned for daily updates and files, or check out the new stuff...

..or subscribe via e-mail:

Share

digg delicious stumbleupon reddit technorati

Your Ad Here

» Nigga Chicken Rainbow

0%
ID: 2975 | 751 KB | 110665 views | 02/Mar/2010 | download Fullscreen |

Comments  RSS feed for this loop comments file  Follow every single comment for all files all 

#1 Anonymous (03/Mar/2010)
not racist.
#2 Seber (11/Mar/2010)
I KNOW I've heard this song before....but where...?
#3 itisracist (23/Mar/2010)
this is racist man
#4 Anonymous (03/Apr/2010)
music theme from ALF
#5 No U? (23/Apr/2010)
why u think it's racist?
#6 Arcadelord (13/May/2010)
Somebody thinks it's racist because we can read "Nigga" in the title, and it's some kind of recognized injure. >_>
Well, I like this gif because the music is not that bad and the black guy makes me smile. ^_^
Wanna eat some chicken... ;)
#7 Anonymous (13/May/2010)
wuts the name of the song? This rox btw
#8 Anonymous (27/May/2010)
This is so stereotype
#9 Anonymous (31/May/2010)
#3 do you think anyone else cares of your opinion i dont see anything racist i ust see a black guy dancing while enjoying his favorite food... nigger
#10 Anonymous (15/Jun/2010)
this is amazing! and not racist at all
#11 el senor (16/Jun/2010)
my name is borat and i likey very muchoness and i want to eat this guyzess balls
#12 hgfhgfhgffgh (19/Jun/2010)
hello, i am black and i would like to impregnate your mother and/or sister :)
#13 Anonymous (21/Jun/2010)
it's Dave Chappelle. And it's not a stereotype if it's true. "If you don't like chicken or watermelons, there's something wrong with you, motherf*****!." -Dave Chappelle
#14 Mike litoris (23/Jun/2010)
LOL
#15 Anonymous (27/Jun/2010)
what song is this. srsly.
#16 Anon (27/Jun/2010)
What song?
#17 Anon (27/Jun/2010)
What song?
#18 Tom Foolery (28/Jun/2010)
not funny
racist
but i love it.
#19 Opinionist (28/Jun/2010)
How is it racist? Maybe just coincidental
#20 Anonymous (29/Jun/2010)
what is ALF!? i have to know where this song came from
#21 CraZYDrAGon (29/Jun/2010)
dood i am white and this makes me want to dance with chicken like that and this is not racist dood just because he has chicken you wouldnt be say any thing if was another person there ok :D
#22 iluvChristoferDrew (30/Jun/2010)
HAHAHAHAHA racist but friken hilarious!!!!!! :DD
#23 Anonymous (01/Jul/2010)
I see no racism. Only a human being enjoying himself a fine meal. Those who saw this and thought "OMG RACIST" are actually closet racists themselves.
#24 Anonymous (04/Jul/2010)
LOL
#25 Anonymous (04/Jul/2010)
search "ALF intro" in google and you'll find the song.
#26 Big LeftNUT (06/Jul/2010)
Hey Prince, im getting sweaty in here. GOT A TOWEL? Why don't you cleanse yourself in the Lake of TOOkaTONKA? --Dave Chapelle
#27 anonymous (08/Jul/2010)
ooooow man this is awesome xD whahaha
#28 SuckMyDick99 (09/Jul/2010)
XD
Funny Shiit!
#29 Anonymous (12/Jul/2010)
It's not racist, it's from a tv commercial
#30 chellydema_mudafukas (13/Jul/2010)
pretty damn funny i think...
nigga
#31 Anonymous (21/Jul/2010)
WTF the video isnt racist BUT the title is very racist, infact if your white YOU NEVER spell "Nigger" like "Nigga" only other black people should say "Nigga"
THE TITLE IS NIGGA CHICKEN RAINBOW!!! how is the title NOT racist
#32 Anonymous (21/Jul/2010)
This is not racist, sir. Look at how happy he is. I defy anyone to not share this man's joy when you watch this.
#33 Anonymous (21/Jul/2010)
He sure does make that chicken look good. :P
#34 Simon (22/Jul/2010)
Definitely the new rickroled
#35 KindaRacist (22/Jul/2010)
The actual gif isn't racist. That fact that it's called Nigga Chicken Rainbow kind of is though :/
#36 Anonymous (22/Jul/2010)
Nigga i gots me sumz chickenz!
#37 Añonimo (23/Jul/2010)
Keygen's music!
#38 Ben (23/Jul/2010)
he's so happy
#39 Anonymous (24/Jul/2010)
Oh Lawds, Is I in Heaven?
#40 Anonymous (26/Jul/2010)
I'm so happy for this man, he finds his true hapiness in a simple food, which is fried chikins :')
#41 Anonymous (26/Jul/2010)
ROFL best gif ever @@@@@
#42 Anonymous (26/Jul/2010)
Sounds like a keygen music.
#43 Anonymous (26/Jul/2010)
haha fiogopfugghdfgh
#44 Anonymous (26/Jul/2010)
im gunna kill maself
#45 Anonymous (27/Jul/2010)
What is this, I don't even but funny
#46 Anonymous (27/Jul/2010)
this is fucking brilliant!
#47 Sceptic (28/Jul/2010)
Hmm. Is this racist?
Whoever says it isn't is a dipshit, since it says "Nigga" in the title. If you didn't know, that happens to be a racist term for black people.

Retards, learn how to read.
#48 Anonymous (28/Jul/2010)
I teared. The way he moves is just.. I dont even.... *sniffle* LOLOL
#49 Anonymous (28/Jul/2010)
I remember this came on outta nowhere. I was just talkin on MSN, had FB open, and then all of a sudden hear this crazy ass music goin on in the background. look at my facebook, and there's a tab beside it. I click on it, and I'm greeted by a random black guy eating fried chicken dancing to old NES video game style music and a rainbow coloured background....I love the internet
#50 Anonymous (30/Jul/2010)
It's a flash file, not a GIF. GIF=no sound.
It isnt racist, what if a black guy made it? They can say nigga all they want, hell i'll say it if I want! It isnt racial without the hard R.
#51 Anonymous (31/Jul/2010)
@ #31
Maybe the word 'Nigga' in the title was typed by a black person, if that makes you feel better, and besides, nobody cares, it's funny as hell and it took some serious time for me to stop laughing to be able to type this.
#52 #51 (31/Jul/2010)
And besides, isn't it racism if black people ARE allowed to say/type 'Nigga' and white people aren't? THAT's racism.
#53 Anonymous (02/Aug/2010)
True that
#54 Anonymous (02/Aug/2010)
Awesome.
#55 Zomboholic (03/Aug/2010)
I wonder what was in that chicken, what ever it is i want some! Awesome!!!
#56 The Almighty Pulent (05/Aug/2010)
A happy guy eating (and willing to share) while dancing the Alf's theme song. If there is a heaven, it MUST be something like this....
#57 Anonymous (05/Aug/2010)
god i love racism
#58 Anonymous (06/Aug/2010)
Holy hell, the video is not racist and its fucking funny either way. It's the internet ffs, stop giving a shit about something that doesn't care about you.
#59 Jailin (08/Aug/2010)
SHOOP DA WOOP
#60 Anonymous (09/Aug/2010)
that is one happy fucking nigger
#61 Anonymous (09/Aug/2010)
Gotta love them niggers. Nothin racist bout this at all. Them likes chicken and watermelon, and they like stealing, horrible music, and spending ridiculous amounts of money on vehicles and "bling." if thats where their food stamps are goin, fuck you america!
#62 Anonymous (10/Aug/2010)
sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo racist
#63 >.>;; (11/Aug/2010)
it isnt racist and nor was it suppose to be viewed that way. People that think it is are just looking for trouble. I find this quite hilarious
#64 Zomboholic (13/Aug/2010)
I was eating KFC while watching this, and I danced along!
#65 nigga chicken guy (15/Aug/2010)
im watching this on my wii, full screen baby!
#66 Anonymous (17/Aug/2010)
I want the chicken he's practically offering me. :(
#67 Anonymous (19/Aug/2010)
anyone know where to get this Alf theme song as it plays at this clip?
#68 Anonymous (20/Aug/2010)
I know seriously, He wasn't asking for the original theme, he was asking for this actual remix, dumbass.
#69 dat one nigga (23/Aug/2010)
u guys are is niggers
#70 cracker jack (23/Aug/2010)
They should have a white guy dancing with a pb&J sandwich sponsoring smuckers and jiff on nascar
#71 Blck Fatha (23/Aug/2010)
ooooooo we i want mesum chicken nigga
#72 Anonymous (24/Aug/2010)
GAWDDAYUMM NIGGA DAT IS SUM GOOD CHIKIN!
#73 LOL (26/Aug/2010)
i lol`d so hard :D hahahaha nigga eating his chicken n_n
#74 Anonymous (02/Sep/2010)
Does anyone at ALL know where to find this song?! I'd love it as a ringtone. LOLZ.
#75 Not Anonymous (05/Sep/2010)
Everyone saying this is racist is an overreacting little bitch, so stfu, this is fucking amazingly hilarious.
let him enjoy his delicious chicken!
#76 Anonymous (06/Sep/2010)
Lol, I'm kinda amazed that this has more comments than any other upload I've seen on here so far, good job
#77 Anonymous (14/Sep/2010)
yesss
#78 Anonymous (17/Sep/2010)
4.66? really?
#79 Anonymous (23/Sep/2010)
FUCK YES!!
#80 Anonymous (23/Sep/2010)
its sad that people think that a black male eating yummy fried foods is racism. it is the embodiment of america.
#81 Anonymous (01/Oct/2010)
OH LAWDS I SHO' LUVZ CHIKINS!
#82 Anonymous (01/Oct/2010)
OH LAWDS I SHO' LUVZ CHIKINS!
#83 Anonymous (09/Oct/2010)
i wish he would finish his damn chicken though... >:(
#84 Anonymous (12/Oct/2010)
its sad people think this loop is good
#85 lolwtf (20/Oct/2010)
this is the song from alf looool
#86 Diego (21/Oct/2010)
Music is a 8-bit version of ALF theme.
Also, it's racist AND it's hilarious.
#87 Anonymous (27/Oct/2010)
the word 'nigga' comes from negro, and the term comes from black slaves, what the white people used to call them.

and its racist because all you fucks just think its funny cause its a black guy
#88 Anonymous (27/Oct/2010)
the word 'nigga' comes from negro, and the term comes from black slaves, what the white people used to call them.

and its racist because all you fucks just think its funny cause its a black guy
#89 You mother (28/Oct/2010)
Lol this song never gets old
#90 You mother (28/Oct/2010)
Lol this song never gets old
#91 You mother (28/Oct/2010)
Lol this song never gets old
#92 You mother (28/Oct/2010)
Lol this song never gets old
#93 You mother (28/Oct/2010)
Lol this song never gets old
#94 You mother (28/Oct/2010)
Lol this song never gets old
#95 Anonymous (07/Nov/2010)
LMFAO i can't stop watching
#96 Anonymous (07/Nov/2010)
LMFAO i can't stop watching
#97 Anonymous (07/Nov/2010)
LMFAO i can't stop watching
#98 ADDCITED (10/Nov/2010)
IM ADDICTED TO THIS!!
#99 Dman (15/Nov/2010)
Not stereotype black people like chicken O_O
#100 MOAR (17/Nov/2010)
Chickens for the non real peoples. LULZ
#101 Why? (29/Nov/2010)
If its racist , why a black man will make this , not a white painted with black ? he takes in the good way and this is for everybody
#102 YEAH BOI (01/Dec/2010)
what IS THIS SONG!!!! OH MY!!!!!
#103 Anonymous (10/Dec/2010)
wtf?
#104 Anonymous (10/Dec/2010)
this is so funny
#105 /PersonUnknown/ (11/Dec/2010)
i can't stop laughing
#106 Anonymous (11/Dec/2010)
THE SONG IS FROM THE INTRO TO THE SHOW "ALF"
#107 Anonymous (15/Dec/2010)
i'm so confused...
#108 Ashley3wl (16/Dec/2010)
Darksydephil sent me here lolz.
#109 Lindsay (17/Dec/2010)
Lol, it's the niggas fault if it's racist. He's the one dancing eating fried chicken.
#110 Anonymous (03/Jan/2011)
100% not racist, just 100% FUNNEH
#111 Anonymous (04/Jan/2011)
this niggah change my live....
#112 Anonymous (08/Jan/2011)
www.theplaymaker.com
#113 Anonymous (08/Jan/2011)
I'M HUNGRY FOR SOME CHICKEN!!!!
#114 Anonymous (09/Jan/2011)
am i trippin?
#115 Anonymous (The Names Bob) (18/Jan/2011)
HURRRRRRR DURRRRRRR
#116 Anonymous (20/Jan/2011)
it's just a man that loves his chicken what's racist about this......i'm black i don't see anything wrong with it.
#117 Anonymous (25/Jan/2011)
why does this remind me of anamanaguchi?
#118 Anonymous (07/Feb/2011)
хуй пизда джигурда
#119 Anonymous (18/Feb/2011)
hahaha
#120 alicia (18/Feb/2011)
iiiiiii likeeeeeeeeeeeeeeeeee chicken
#121 Anonymous (22/Feb/2011)
been listening to this for about half an hour and feel mighty energized. Great for studying =D
#122 Anonymous (20/Mar/2011)
past one year and this is still going strong.

always cheers me up and gets me ready to win even more
#123 Anonymous (20/Mar/2011)
look black people are sometimes really violent

but sometimes just want to have sex and eat kfc
#124 Anonymous (20/Mar/2011)
lol if you want the real quote it's

It's by black people mostly. And they're pretty angry most of the time. But sometimes they just want to have sex.
#125 Nacor. (23/Mar/2011)
This Is A Song From A Chiptune Edit From Zalza. The Official Name Is Alf2 (Zalza-Edit)
http://www.youtube.com/watch?v=AKxQvrrVFPU
#126 Anonymous (02/Apr/2011)
racistttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
#127 Anonymous (06/Apr/2011)
WHAT DO YOU TYPE IN TO GET THIS DIRECTLY INTO GOOGLE?
#128 Anonymous (22/Apr/2011)
Balls
#129 Anonymous (22/Apr/2011)
Type in Lady Gaga
#130 Kikz.. (24/Apr/2011)
LOOOOOOOOOOOL HAHAHA awesome..
#131 Anonymous (29/Apr/2011)
this is racist because of the generalisation that black guys like rainbows
#132 Anonymous (29/Apr/2011)
@55 I think it had some LSD in it.
#133 KKK IMPERIAL WIZARD (29/Apr/2011)
HAHAHAHA NIGGER
#134 Anonymous (30/Apr/2011)
Whoever thinks this is racist is just ignorant. This could be ANYONE careless of what gender, sexuality and color they have. All I know is that i love his look, makes him hilarious
#135 Anonymous (03/May/2011)
wont say its racist , if it is , congratulations for the guy he's proud for who he is and dont care about other things
#136 Anonymous (05/May/2011)
I can watch this for hours and still laugh. who cares if its racist. ITS JUST WIN. Besides, Racism is plain out funny anyhow.
#137 RandomKid (07/May/2011)
where could i get some of that chicken from i wanna see colors.
#138 RandomNigga (09/May/2011)
Is that junior from my wife and kids?
#139 Goerge w. Bush (17/May/2011)
suck my cock
#140 cant see racism (15/Jun/2011)
I like the sound , listening that like one hour without break.LOL
#141 Anonymous (16/Jun/2011)
ALF
#142 A Nigga That Eats Fried Chicken (23/Jun/2011)
omg learn how to take a friggen joke lol, & this is coming from a black person
#143 Anonymous (05/Jul/2011)
Man...no matter how down of a mood I'm in, this always makes me smile.
#144 Anonymous (19/Jul/2011)
ftw
#145 Anonymous (26/Jul/2011)
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
#146 Anonymous (02/Aug/2011)
If the person who made/posted this is racist is Racist,
KFC IS RACIST.
#147 Anonymous (07/Aug/2011)
this is just gr8
#148 I have a hard penis rite now (16/Aug/2011)
NEGRO ASIAN FUCK FUCK PISSPISS
ASIAN FUCK WATCH
LOLICON MARIO PEACH HEARTFUCK
TROLLTROLLTROLL
#149 Anonymous (17/Aug/2011)
NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER
#150 Anonymous (18/Aug/2011)
Find a fuck buddy? Wtf...Lol.
#151 Anonymous (20/Aug/2011)
Ahahahaha this is so funny :)
#152 The Great Cornholio (24/Aug/2011)
If you think it's racist. Then you are in fact, the racist.
#153 Anonymous (28/Aug/2011)
I add my own post, /b/ tards!
And yes, it's raicst - black people sterotype with chicken - and the rainbow for gays etc can refer to AIDS originating from Africa. Either way - the music sounds like something used from a keygen.
#154 Anonymous (04/Sep/2011)
Rainbow = gay = africa is cause of AIDS
stereotype = black guy eating chicken
all together, Successful troll is successful.
#155 Anonymous (09/Sep/2011)
bout as aweesome as it gets lol.
#156 Anonymous (09/Sep/2011)
bout as aweesome as it gets lol.
#157 Anonymous (12/Sep/2011)
I'm just going to let this loop in the background for the rest of my life :D
#158 Anonymous (29/Sep/2011)
this is not racist ya bunch of morons! what if it was a white guy dancing in joy from eating the delicacy that is fried chicken? nobody would call it racist, right? you wanna know why this isn't racist? fried chicken is that fucking good!!!!
#159 Anonymous (08/Oct/2011)
how is this racist? noone is forcing this nick black man to dance and eat fried chicken....
#160 Anonymous (03/Jan/2012)
I should spam this in computer class when the teacher leaves the room......
#161 some gay dude (06/Jan/2012)
daaaaawwwwwwww nigga chicken nigga nigga chicken nigga chicken
#162 Anonymous (15/Jan/2012)
lolz i'm black and i dont even feel offended, it's not racist its just funny as shit

some of my white friends more black than i am ^-^
#163 GREG BACHER (17/Jan/2012)
YALL NIGGAS ARE SAYING THIS RACIST BUT IF THIS IS SO GOD DAMN NIGGA RACIST WHY WON'T YOU TELL ME YOU STUPID NON NIGGAS COME AT ME WITH YOUR LITTLE DICKS AND I'M NOT RACIST SO THIS IS NOT BITCHES.
#164 GREG BACHER (17/Jan/2012)
YALL NIGGAS ARE SAYING THIS RACIST BUT IF THIS IS SO GOD DAMN NIGGA RACIST WHY WON'T YOU TELL ME YOU STUPID NON NIGGAS COME AT ME WITH YOUR LITTLE DICKS AND I'M NOT RACIST SO THIS IS NOT BITCHES.
#165 Anonymous (29/Jan/2012)
stupid idiots, this black man eating chicking is FROM A FUCKING KFC COMMERCIAL
#166 Anonymous (29/Jan/2012)
fuckers taking it up the ass man.
#167 Anonymous (03/Mar/2012)
maybe that was the only guy who could do it, and no one else was available at the time. It's not racist, its funny, and very catchy tune. but anyways if it wasnt a black guy it wouldnt be racist to you i guess but as i said, maybe he was the only person
#168 OleINorgeIGrønnlia (07/Mar/2012)
Hello, im stupid.
#169 OleINorgeIGrønnlia (07/Mar/2012)
weird how this turns me on
#170 OleINorgeIGrønnlia (07/Mar/2012)
weird how this turns me on
#171 joachimafgan (07/Mar/2012)
i do drugs
#172 Roasted (07/Mar/2012)
i eat flesh
#173 Ole!BackDoorSlut35 (07/Mar/2012)
Im selling myself! contact me at 911!
#174 Andre (07/Mar/2012)
oh hey my guttersluts
#175 green joacheem (07/Mar/2012)
I do drugs on the wood
#176 Marcus (MOD) (07/Mar/2012)
I will ban your IP's if you continue spamming like this!
#177 anonymous (07/Mar/2012)
Joacheem is a gay name
#178 Anonymous (07/Mar/2012)
HEEEEEEY!!! ADD MEE
#179 Harper Seven (07/Mar/2012)
why this be getting so much attention now?
#180 Marcus (MOD) (07/Mar/2012)
There are only 2 faggots spamming this old post. I will ban their IP's if they continue.
#181 Marcus (MOD) (07/Mar/2012)
There are only 2 faggots spamming this old post. I will ban their IP's if they continue.
#182 Ole!BackDoorSlut35 (07/Mar/2012)
rude mod is rude
#183 Ole!BackDoorSlut35 (07/Mar/2012)
rude mod is rude
#184 Ole!BackDoorSlut35 (07/Mar/2012)
rude mod is rude
#185 Anonymous (09/Mar/2012)
lol
#186 Anonymous (04/Apr/2012)
Where's the watermelon?
#187 Anonymous (28/Apr/2012)
How to download this song ? xD
#188 Anonymous (28/Apr/2012)
How to download this song ? xD
#189 Anonymous (28/Apr/2012)
How to download this song ? xD
#190 Negro (29/Apr/2012)
nigga nigga nigga nigga nigga i'm 100% nigga
#191 Anonymous (30/May/2012)
...I dont even want to turn it off.
#192 Anonymous (07/Jun/2012)
Fucking hysterical
#193 Anonymous (26/Jul/2012)
I seriosuly don't get why people are saying black people eating fried chicken is racist. It's just peoples interest into foods!
#194 Anonymous (05/Aug/2012)
nigga you a rainbow
#195 Anonymous (05/Aug/2012)
annonymous 194 needs to learn to play halo better
#196 Anonymous (06/Aug/2012)
i want this as my screen saver it would be hilarious anybody know how
#197 Anonymous (06/Aug/2012)
i want this as my screen saver it would be hilarious anybody know how
#198 Anonymous (24/Sep/2012)
not RACIST, idiots... This is very funy!!!
#199 GO.FUCK.YOURSELF. (29/Sep/2012)
Obviously, this isn't racist. Their is nothing prejudice about it. It's showing some guy that just so happens to be black (oh well) dancing around and eating chicken to a rainbow background. nothing is wrong with that. nobody forced him to do it. he looks pretty happy to me. fucking stupid ass retard fuckers.
#200 Anonymous (05/Nov/2012)
le 200th le comment
#201 Anonymous (24/Nov/2012)
I don't know why people say this is racist.
Their the racists ones for saying it. :L
#202 Anonymous (22/Dec/2012)
comedy is supposed to make fun of anything including race... only idiots get offended by jokes!
#203 Anonymous (09/Jan/2013)
It's not racist. Nothing about this is racist. This is VERY funny. :3 But I don't understand why people are crying "racism." I mean, white people used to be hated for saying "nigger." Now, black people call each other that all the freaking time, and it's okay. But when white people say it, OOOOHHHH no. It's over. Society logic. :/
#204 Anonymous (09/Jan/2013)
It's not racist. Nothing about this is racist. This is VERY funny. :3 But I don't understand why people are crying "racism." I mean, white people used to be hated for saying "nigger." Now, black people call each other that all the freaking time, and it's okay. But when white people say it, OOOOHHHH no. It's over. Society logic. :/
#205 Anonymous (09/Jan/2013)
It's not racist. Nothing about this is racist. This is VERY funny. :3 But I don't understand why people are crying "racism." I mean, white people used to be hated for saying "nigger." Now, black people call each other that all the freaking time, and it's okay. But when white people say it, OOOOHHHH no. It's over. Society logic. :/
#206 AuroraAmor (23/Jan/2013)
I'm black, I like chicken, and I think this is hilarious. Ppl always wanna play the race card. Classic comedy gold!
#207 Anon_123 (29/Jan/2013)
Niggerfaggot
#208 Dick in your ass (06/Feb/2013)
IS NIGGAZ RIL? LOL I NEVER SEEN A NIGGER
#209 .......... (04/Apr/2013)
Hey dick in your ass, do you wanna put a
Dick in my ass? 8-0
#210 Anonymous (25/May/2013)
this dude is the best
#211 KFC (01/Jun/2013)
GIVE BACK DA CHICKEN U THEIF
#212 Anonymous (01/Jun/2013)
niggar tungue my anus
#213 KFC (01/Jun/2013)
GIVE BACK DA CHICKEN U THEIF
#214 Anonymous (18/Jun/2013)
WHALE HOLEY SHIIIEEETTTT TYROOOONEEEE GOT HEEMSELF SUUUUM CHIIIIICKEEEEEEEENNNNNNN DAAAAAAYYYYYUUUUUUUMMMMM
#215 Anonymous (06/Sep/2013)
bitch nigga cheap asshole - GTA V Franklin
#216 Anonymous (26/Oct/2013)
I almost forgot about this xD SO GOOD
#217 Anonymous (15/Nov/2013)
you suck your momas cock

-Shakespeare
#218 Didrik (15/Nov/2013)
I'm gay Y'all!
#219 Black dude (15/Nov/2013)
This is my dad! I think this is very very nasty shit! I am going to kill all white people! :@
#220 KKK (15/Nov/2013)
THIS IS SO FUNNY! I AM GOING TO SHOW THIS AT THE NEXT CLAN MEETING
#221 OH LAWD (12/Jan/2014)
OH MY LAWD THIS IS THE MOST AMAZING THING I'VE EVER SEEN
#222 Made My Day! (20/Feb/2014)
almost forgot to watch this today xD
#223 Anonymous (21/Feb/2014)
This makes me happy =)
#224 luigi (28/Feb/2014)
i chicken nige
#225 Anonymous (18/Apr/2014)
nigga holdin fried chickens and its racist ? whats wrong with you people

Leave your comment

 
# Votes by Value
  95  
    8  
    7  
  10  
  20  
  1049